Simple Plan - When I'm Gone /по поръчка/


I look around me-----Оглеждам се наоколо
But all I seem to see-----Но всичко,което виждам
Is people going nowhere-----Са само хора,тръгнали наникъде
Expecting sympathy-----Очакващи съчувствие
It’s like we’re going through the motions-----Сякаш виждаме картини
Of the scripted destiny-----От предначертаната съдба
Tell me where’s our inspiration-----Кажи ми,къде е вдъхновението ти
If life won’t wait-----Дали животът няма да чака
I guess it’s up to me-----Мисля,че зависи от мен
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
No we’re not gonna waste another moment in this town-----Няма да пропилеем нито миг повече в този град
We won’t come back, the world it’s calling out-----Няма да се върнем,светът ни вика
Leave the past in the past gonna find the future-----Остави миналото назад и открий бъдещето
And misery loves company-----А нещастието обича компания
Well so long-----Е, довиждане
You’ll miss me when I’m gone-----Ще ти липсвам,когато си замина
You’re gonna miss me when I’m gone-----Ще ти липсвам,когато си замина

Procrastination running circles in my head-----Главата ми се замайва
While you sit there contemplating-----Докато си седиш там загледана
You’ll wind up left for dead-----Ще пропилееш живота си
Life is what happens-----А животът е това,което се случва,
While you’re busy making your excuses-----Докато си си заета да се оправдаваш
Another day, another casualty-----Още един ден,още загуби
But that won’t happen to me-----Но това няма да се случи и с мен

Припев х 1

You’re gonna miss me when I’m gone----- Ще ти липсвам,когато си замина
When I’m gone-----Когато си замина

Let’s go…!-----Време е за тръгване
Won’t look back-----Няма да се върна
When I say goodbye-----След като се сбогувам
We’re gonna leave this world behind me-----Ще остава този всят зад мен
Gonna take what’s mine tonight-----Ще взема това,което ми принадлежи
Cause every wasted day-----Защото всеки загубен ден
Becomes a wasted chance-----Се превръща в пропилени възможности
You’re gonna wake up feeling sorry-----Ще се събудиш с чувство на вина
Cause life won’t wait-----Защото живота няма да те чака
I guess it’s up to you-----Мисля,че зависи от теб

Припев х 1

You’re gonna miss me when I’m gone----- Ще ти липсвам,когато си замина
You’re gonna miss me when I’m gone----- Ще ти липсвам,когато си замина
You’re gonna miss me when I’m gone ----- Ще ти липсвам,когато си замина

1 коментара:

Анонимен каза...

UnikAlna pesen.MnOgO vI bLagOdarQ za prEvoDa.