30 Seconds To Mars - Beautiful Lie


Lie awake in bed at night-----Лежиш бъден в леглото
And think about your life-----И мислиш за живота си
Do you want to be different-----Искаш ли да си различен
Try to let go of the truth-----Опитваш се да избягаш от истината
The battles of your youth-----От битките на младостта ти
'Cause this is just a game-----Защото това е просто игра
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
It's a beautiful lie-----Това е просто една красива лъжа
It's a perfect denial-----Едно перфектно отрицание
Such a beautiful lie to believe in-----Такава красива лъжа,в която да вярваш
So beautiful, beautiful it makes me-----Толкова красив ме прави тя

It's time to forget about the past-----Време е да забравиш за миналото
To wash away what happened last-----Да се отърсиш от случилото се
Hide behind an empty face-----Криеш се зад безизразни лица
Don't have too much to say-----Нямаш много да кажеш
'Cause this is just a game-----Защото това е просто игра

Припев х 1

Everyone's looking at me-----Всички ме гледат
I'm running 'round in circles-----Аз бягам в кръг
A quiet desperation's building high-----Тихото отчаяние се извисява
I've got to remember this is just a game-----Трябва да запомня,че това е просто игра

Припев х 1

9 коментара:

Анонимен каза...

Zdravei :)
Iskam da popitam moje li da napravi6 prevod na Ja Rule- Body ?

Isla каза...

6te probvam,no ne obe6tavam ni6to :\

Анонимен каза...

zdrasti,shte prevedesh li:kanye west-flashing lights.ve4e ima klip.Mersi predvaritelno.uspeh sas saita :)

Анонимен каза...

Ще може ли да преведеш песничката на Christina Aguirela-Genie in the a bottle.. Ще бъда много благодарна.. Мерси предварително ;]

Анонимен каза...

Simple Plan - When I'm Gone!6te se spravi6 li?

Анонимен каза...

enrique iglesias - on top of you

ako moje da mi q prevedete 4e mi trqbva spe6no :S

Анонимен каза...

Zdraveite i ot men ...iskam da pomolq za prevod na nqkolko psi4ki na 30 seconds to mars i predvaritelno mnogo blagodarq za otdelenoto vreme i trud ;)
1.valhalla
2.capricorn
3.fallen
4.the mission
5.the fantasy
6.savoir
sajalqvam, 4e vi molq za tolkova mnogo prevodi...ne sa mi mn spe6ni ...i 6te se radvam da mi gi prevedete :)

Анонимен каза...

Zdrasti. Pisal sum 2-3 puti izpulnila si mi dosega vsqko jelanie. Ama toq put imam malko stranna molba :S :(. Tursih navsqkude ama ne namerih, ta molbata mi e ne za prevod a za edin tekst Waldeck-Memories. Blagodarq ti predvaritelno dori i da ne go nqmeri6

Анонимен каза...

Nqma da molq, da mi prevejdash neshto, prosto iskam da blagodarq za strahotnite prevodi.Specialno za tozi, zashtoto tova mi e liubimata pesen!Mnogo blagodarq :)