Lee Ryan - Reinforce Love*


Some say love conquers all-----Казват,че любовта надделява над всичко
Lifts you up when you fall-----Тя те изправя,когато си паднал
Some say fate's your only hope-----Казват,че вярата е последната ти надежда
Some believe it brings you home-----Вярват,че тя те води у дома

I know-----Аз знам
I can stand the test of time-----Мога да понеса изпитанията на времето
When you are by my side-----Когато си до мен
Love, I feel we got-----Чувствам,че любовта е с нас

No more tears-----Без повече сълзи,
Will fall from my eyes-----Стичащи се от моите очи
There's no reason left to cry-----Вече няма причина да плача
Here's the reason why-----И ето защо:
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
You reinforce love-----Ти подсилваш любовта в мен
Empower me-----Даваш ми сили
You're my angel-----Ти си моят ангел
You rescue me-----Спасяваш ме
You reinforce love-----Ти засилваш любовта в мен
Empower me-----Даваш ми сили
You're my angel-----Ти си моят ангел
You give me wings-----Даваш ми крила

I won't give up-----Няма да отстъпя
I won't give in-----Няма да се предам
'Cause with your love I can win-----Защото чрез твоята любов ще победя

Won't say I can't-----Няма да казвам „не мога”
If you say I can-----Ако ти кажеш „мога”
You encourage me----Даваш ми кураж
To do better than I am----Да надхвърлям себе си

I know we----Аз знам,
We can face anything----Че можем да се изправим пред всичко
There is nothing I can't achieve----Няма нещо,което да не мога да постигна,
When you're here with me----Когато си тук с мен

Припев х 1

You taught me so much----- Научи ме на толкова много
You gave me room to grow-----Даде ми пространство да раста
When things get tough-----Когато ставаше трудно,
You lift me up-----Ти ме вдигаше
I want you to know-----Искам да знаеш,че

Припев х 2

*всички приходи от песента ще бъдат дарени деца,болни от рак

1 коментара:

Анонимен каза...

strahotna pesen , strahoten pevec
molq vi pusnete o6te prevod4eta na negovi pesni , mersi predvaritelno