Bg денс проекти

Постнах една анкетка с въпроса,дали бихте искали да има линкове за сваляне на нови песни и албуми и явно има интерес.Много се радвам,че първият ми такъв пост ще е свързан с българска музика и то на много високо ниво.Няма да ви занимавам повече,ето ги и двете ми предложения.

Image Hosted by ImageShack.us
Сигурно си спомняте момичето,което раздаваше прегрътки в един видео клип.Тя е млада красива и супер талантлива. Името и е Веси и тя с още двама диджейа са създали първото българско хаус трио-Planet Magic Live,създаващо музиката си напълно на живо.Първото им парче с клип се казва "To Fuck" и по мое мнение е супер здраво!Теглете и коментирайтe(:
Planet Magic Project - To Fuck
Image Hosted by ImageShack.us
Другият проект е вече може би по-популярен. Става въпрос за парчето на Deep Zone Project, DJ Balthazar и Yoana - Dj,Take Me Away. Ако гледате ЕвроБГвизия (това умопомрачаващо предаване) сигурно знаете,песента вече се класира за полуфинала на Евровизия България 08 и лично аз смятам,че песента си заслужава. Приятно слушане (:
Deep Zone Project, DJ Balthazar и Yoana - Dj,Take Me Away

1 коментара:

Анонимен каза...

izvinete no moje li li da vi pomolq da mi prevedete pesenta na savage garden - to the moon and back / blagodarq predvaritelno