Megaherz - 5. März /по поръчка/

по жекание joki (: бтв досега не бях чувала песента,но много ми хареса. мерси,че ми я показа ;) п.с. заглавието се превежда "Пети Март".



Siehst du mich-----Виждаш ли ме
Hörst du mich-----Чуваш ли ме
Was hab ich dir getan-----Какво съм ти направил
Warum zerstörst du mich-----Защо ме унищожаваш
Fühlst du mich-----Усещаш ли ме
Spürst du mich-----Чувстваш ли ме
Wenn du mich nicht mehr liebst-----След като вече не ме обичаш
warum berührst du mich-----Защо ме докосваш
Brauchst du mich-----Нуждаеш ли се от мен
Sag glaubst du nicht-----Кажи,не мислиш ли,
Dass es besser ist-----Че е по-добре
du lebst dein leben ohne mich----- Да живееш живота си без мен
Erkennst du mich-----Разпознаваш ли ме
Verstehst du nicht-----Не разбираш ли
Warum bist du überhaupt noch hier-----Защо въобще си тук
Was willst du noch von mir-----Какво още искаш от мен

Augen auf
-----Отвори очи
Wer sieht versteht-----Кой вижда,разбира
wie gnadenlos die Zeit vergeht-----Колко безмилостно тече времето
wie sich der Zeiger dreht
-----Как се движи часовниковата срелка
unentwegt
-----Непреклонно
Er steht nie still----- Безспирно
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
Du weißt nicht was du willst
-----Не знаеш какво искаш
Du weißt nicht wo du stehst
-----Не знаеш къде си
weißt nicht woher du kommst
-----Не знаеш откъде си
wohin du gehst
-----Накъде отиваш
Du weißt nicht was dich treibt
-----Не знаеш какво те движи
was am Ende für dich bleibt
-----Какво остава за теб накрая
Warum bist du so blass
-----Защо си толкова блед
so kalt so herzlos
-----толкова студен,толкова безсърдечен
Du weißt nicht was du tust
-----Не знаеш какво правиш
weißt nicht woran du glaubst
-----Не знаеш в какво вярваш
Sag mir wozu und ob
-----Кажи ми защо или дали
du mich noch brauchst
-----Въобще се нуждаеш от мен
Wenn's einfach nicht mehr passt
-----Когато вече не се получава
Wenn du mich wirklich nur noch hasst
-----Когато вече наистина ме мразиш
Warum bist du noch hier-----Защо си още тук
Wofür
-----За какво
Was willst du noch von mir
-----Какво още искаш от мен
Was willst du noch
-----Какво искаш
Was willst du noch von mir
-----Какво искаш още от мен

Siehst du mich
-----Виждаш ли ме
Erkennst du mich
-----Разпознаваш ли ме
Ganz tief in meinem Herz ist noch ein Platz für dich
-----Дълбоко в моето сърце все още има място за теб
Ich suche dich
-----Търся те
Ich sehne mich
-----Копнея за това,
nach dem was ich geliebt hab
-----което някога обичах
doch ich find es nicht
-----Но не го намирам

Augen auf-----Отвори очи
Wer sieht versteht-----Кой вижда,разбира
wie gnadenlos die Zeit vergeht-----Колко безмилостно тече времето
wie sich der Zeiger dreht
-----Как се движи часовниковата срелка
unentwegt
-----Непреклонно
Er steht nie still----- Непрекъснато
Viel zu lange
-----Твърде дълго
Viel zu spät
-----Твърде късно
Sturm geerntet
-----Бурята затихна
Wind gesät
-----Вятърът затихна
die Zeit vergeht
-----Времето отмина
unentwegt-----Непреклонно
Sie steht nie still
-----Непрекъснато

Припев х 1