Лора и Светльо - My Way Back /по поръчка/


Припев:
I better find tears to cry-----Най-добре да намеря сълзи за плачене
Another broken heart is dyin’-----Още едно сърце умира
Another piece of me is fallin’ down-----Още едно парченце от мен загива
And breaks me from inside-----И ме съсипва
U’ve got my love, my soul, my life-----Имаш любовта ми,душата ми,живота ми
U’ve got my tears and made me cry-----Имаш сълзите ми и ме разплакваш
And never thought that they could find a way-----Никога не съм мислел,че ще успея да намеря
That shows again my way back to your heart-----обратно пътят към твоето сърце

There are nights when sleep is forbidden-----Има нощи,в които да спиш е забранено
Everybody go out and drink a lot of Tequila-----Всичли излизат и пият много текила
I cannot sleep too, Whiskey is step two-----Аз също не мога да спя,уискито е втората стъпка
For makin’ believe that all the things are better-----За да си помислиш,че всичко е наред

I’ve always thought U’re more than clever-----Винаги съм си мислела,че си повече от умна
But baby now it doesn’t matter-----Но вече няма значение
All my love for U, seems to be untrue-----Явно цялата ми любов е била измама
Till the time U took away my dreams with a letter-----До момента когато уби мечтите ми с писмо

What if I tell U U’re a winner-----И какво ако ти кажа,че си победител
I have a heart so I’m a sinner-----Имам сърце,значи съм грешник
I suffer, and my beat is muffled, hearin’ U again just how U want forgiveness-----Страдам,бийтът се заглушава,отново чувам как молиш за прошка

I’m lost in pain since U are missin’-----Изгубих се в болка,откакто теб те няма
I can’t forget the way you’re kissin’-----Не мога да забравя как се целуваш
And it’s so painfully real , that I need U to come back and that’s all I am praying for-----И е болезнена истината,че се нуждая от теб и искам да се върнеш
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Пвипев х 1

There are times when U decide to remember me-----Понякога се сещаш за мен
All the memories are live again, I know that U miss me-----Всичко спомени оживяват,знам,че ти липсвам
I know U’ve tried to hide and avoid your passion-----Знам,че се опиташ да скриеш и избягаш от страстта си
Believe me I’ve tried so hard to learn how to be patient-----Повярвай ми,опитвах се толкова много да бъде търпелив
And as U see the fate – there’s always been a bit of irony-----И когато видиш судбата-винаги има малко ирония
An’ all the time U’ve played around U thought U can make fool of me-----И все път си мислеше,че можеш да ме правиш на глупак
An’ everytime with every act U’’ve been so mean and hideous-----И при всяко твое действие беше толкова зла и противна
And now what U have done to me comes straight back to U, miss-----а пък сега ме искаш обратно,изгуби

Guess it’s time to put myself together-----Може би е време да се осъзная
Don’t worry bout my hopes U took away and shattered-----Не се тревожи за надеждите които съсипа
Everybody sells love, I just can’t buy yours----Всеки продава любов,просто аз не мога да купя твоята
Sorry for the slammed door, it’s now my turn to take the floor-----Съжалявам за затворила се врата,сега е мой ред да си замина

I’ve lost my way throughout my senses-----Изгубих пътят си сред чувствата си
My sorrow gets more and more intense and-----Болката ми става все по-силна
I’m lonely, damn I’m so lonely, the weather is stormy-----Самотна съм,по дяволите самотна съм,навън има буря
There’s no one to hold me-----Няма кой да ме държи

U stole my breath and left me speechless-----Открадна дъха ми и ме остави безмълвна
I bleed and tear into pieces-----Кървя и се разпръсквам на парчета
And it’s so painfully real , that I need U to come back -----И истински болезнено е,че се нуждая от теб

Пвипев х 2

3 коментара:

Sherry_Lady каза...

Iskam nA jessica simpson-i wanna love you forever.Pls:(

Анонимен каза...

tazi pesen e nepovtorima! dano vsi4ki bg pesni stavat tolova smisleni i uniklani! v tazi pesen se vluzbix ot purviq red, koito pro4etox! uniklana e !!!

Анонимен каза...

Thank you!