Natasha Bedingfield - Say it Again


no need to translate,-----Няма нужда от обяснение
'cause my eyes give me away,-----Защото очите ми издават
even though my lips don't say..-----Дори и устните ми да не казват

this should be so easy,-----Това би трябвало да е така лесно
but my head gets in the way,-----Но в ума ми се затрива
all the things that i want to tell you.-----Всичко,което искам да ти кажа

you're the most perfect yet,-----Ти си най-съвършения до сега
most definitely that i've met,-----Който някога съм срещала
and i wonder if you know that's how i feel about you.-----И се чудя,дали знаеш какво чувствам към теб
i hope you know..-----Надявам се,че знаеш
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
'cause i have so much love for you-----Защото аз имам толкова много любов за теб
do with it what you will..-----Направи с нея,каквото пожелаеш
and i have nothing more to prove,-----И вече няма какво да доказвам
say to me what you will..-----Кажи ми какво ще направиш
say, say it again.-----Кажи го,кажи го отново

not enough lovers in life to go around-----Няма достатъчно влюбени на този свят
but there's you and me, -----Но там сме ти и аз
if we don't start it out.. mmmm..-----Дали ще успеем
it's not hard to let go-----Не е трудно да оставиш
enough to let me in.-----Достатъчно,за да ме допуснеш
if it's meant to be,-----Ако така е писано да стане
it can only be good.-----Аз мога само да бъда добра

you're the most perfect fit,-----Ти си най-подходящия
most definitely that i've met,-----Който някога съм срещала
and i hope that you feel the same way too-----И се надявам да чувстваш същото
about me.. just let me know..-----към мен...просто ми кажи

Припев х 1

can you take it from me?-----Можеш ли да ми го отнемеш?
if i give, can you receive?-----Ако ти дам,можеш ли да приемеш?
i'm reaching out,-----Просягам ръка
giving everything.-----Давайки всичко
i give you my heart, i give you my soul,-----Давам ти сърцето си,давам ти душата си
i give you it all..-----Давам ти всичко

Припев х 1