Shayne Ward - Breathless


If our love was a fairy-tale-----Ако любовта ни беше вълшебна приказка
I would charge in and rescue you-----Щях да дойда и да те спася
On a yacht baby we would sail-----Щяхме да отпътуваме по море
To an island where we’d say I do-----И да отидем до остров,където ще си кажем "да"

And if we had babies they would look like you-----И ако имахме деца,щяха да приличат на теб
It’d be so beautiful if that came true-----Би било толкова красиво,ако това се сбъдне
You don’t even know how very special you are-----Ти дори не подозираш,колко си специална
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
You leave me breathless-----Оставяш ме без дъх
You’re everything good in my life-----Ти си прекрасното в моя живот
You leave me breathless-----Оставяш ме без дъх
I still can’t believe that you’re mine-----Все още не мога да повярвам,че си моя
You just walked out of one of my dreams-----Сякаш си излязла от мечтите ми
So beautiful you’re leaving me-----Така красива,ти ме оставяш
Breathless -----Без дъх

And if our love was a story book-----А ако нашата любов беше книжка с приказки
We would meet on the very first page-----Щяхме да се срещнем още на първата страница
The last chapter would be about-----А в последната глава ще се разказва за това,
How I’m thankful for the life we’ve made-----Колко съм благодарен за живота,които имаме

And if we had babies they would have your eyes-----Ако имахме деца,щяха да имат твоите очи
I would fall deeper watching you give life-----Бих притихнал гледайки те да даваш живот
You don’t even know how very special you are-----Дори не подозираш,колко си специална

Припев х 1

You must have been sent from heaven to earth to change me-----Трябва да си дошла от рая,за да ме промениш
You’re like an angel-----Ти си като ангел
The thing that I feel is stronger than love believe me-----Това което усещам,е по-силно от любов,повярвай ми
You’re something special -----Тис и нещо специлано
I only hope that I’ll one day deserve what you’ve given me-----Само се надявам един ден да заслужа това,което ми даваш
But all I can do is try-----И всичко,което мога да направя е да се опитвам
Every day of my life-----През всеки ден от моя живот

Припев х 2

1 коментара:

Анонимен каза...

Molq vi pusnete prevoda na NO U HANG UP na Shayne Ward Mnogo e qka taq pesen Predvaritelno mersi :)