Justin Timberlake - Until The End Of Time


Woke up this morning-----Събудих се на сутринта
Heard the TV sayin' something-----И чух нещо по телевизията
'Bout disaster in the world and-----Относно световна катастрофа
It made me wonder where I'm going-----И това ме накрая да се замисля за бъдещето си
There's so much darkness in the world-----Има толкова много мрак по света
But I see beauty left in you girl-----Но виждам красотата останала у теб
And what you give me makes me know-----И това,което ми даваш ми подсказва,
That I'll be alright-----Че ще бъда добре
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
Because if your love was all I had-----Защото ако твоята любов беше единственото,
In this life-----Което имах в този живот
Well that would be enough-----Тя щеше да е достатъчна
Until the end of time-----До края на дните си
So rest your weary heart-----Нека умореното ти сърце си почине
And relax your mind-----Отпусни ума си
Cause I'm gonna love you girl-----Защото аз ще те обичам
Until the end of time-----До края на дните си

You've got me singing-----Аз пея
Oh whoa, yeah-----Ооо ооо,яеа
Oh whoa, yeah-----Ооо ооо,яеа
Everybody sing-----Всички пеят
Oh whoa, yeah-----Ооо ооо,яеа
Everybody singing-----Всички пеят
Oh whoa yeah-----Ооо ооо,яеа

No if you're ever wondering-----Ако никога не си се питала
About the way I'm feeling-----Как се чувствам аз
Well baby girl there ain't no question-----Няма съмнение,че е
Just to be around you is a blessing-----Благословия да бъда с теб
Sick and tired of trying to save the world-----Уморих се да спасявам света
I just want to spend my time with you girl-----Просто искам да прекарвам времето си с теб
And what you're giving me-----И това което ти ми даваш
Makes me know that we'll be alright.-----Ми подсказва,че ще бъдем добре

Припев х 1

You've got me singing-----Аз пея
Oh whoa, yeah-----Ооо ооо,яеа
Oh whoa, yeah-----Ооо ооо,яеа
Everybody sing-----Всички пеят
Oh whoa, yeah-----Ооо ооо,яеа
Everybody singing-----Всички пеят
Oh whoa yeah-----Ооо ооо,яеа

This one's for the lovers-----Това е за всички влюбени
If you're out there let me hear you say-----Ако сте там,нека ви чуя да казвате
Yeah, yeah, yeah-----Яеа,яеа,яеа
This one's for the lovers-----Това е за всички влюбени
If you're out there let me hear you say-----Ако сте там,нека ви чуя да казвате
Yeah, yeah-----Яеа,яеа
If you're out there let me hear you say-----Ако сте там,нека ви чуя да казвате
Yeah, yeah, yeah-----Яеа,яеа,яеа
If you're out there let me hear you say-----Ако сте там,нека ви чуя да казвате
Yeah, yeah-----Яеа,яеа

Cause if your love was all I had-----Защото ако любовта ти беше единственото,
In this life-----Което имам в този живот
That would be enough-----Тя щеше да ми е достатъчна

3 коментара:

Анонимен каза...

nad9vam se 4e n9ma da otkage6 da napravi6 prevod na Justin Timberlake Losing My Way

Анонимен каза...

Невероятна песен простоооо, няма равна! Обожавам я! Джей Ти е номер 1!

Анонимен каза...

Aplauzi za perfektniq prevod na edna strahotna pesen :)