LaFee - Wer bin ich /по поръчка/


Ich kann nicht schlafen-----Не мога да спя
Mein Kopf ist so randvoll von dir-----Само ти си в главата ми
Kein Mond für uns-----Няма луна за нас
Schwarz ist die Nacht-----Черна е нощта
Und du träumst neben mir-----А ти сънуваш до мен

Ich bekomm kein Auge zu-----Не мога да затворя очи
Ich hab solche Angst dich sonst zu vermissen-----Страх ме е,че ще ми липсваш
Ich will nicht träumen-----Не искам да сънувам
Kein Traum kann so schön sein-----Никой сън не е толкова красив така,
Wie dieser eine Moment-----Както този момент

Womit hab ich dich verdient-----С какво те спечелих?
Bin ich dich wirklich wert-----Наистина ли съм ти скъпа?
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припев:
Wer bin ich-----Коя пък съм аз,
Dass gerade ich in deinem Herz bin-----Че да бъда точно в твоето сърце
Warum-----Защо?
Wer bin ich-----Коя пък съм аз,
Dass gerade ich die eine bin die du liebst-----Че да съм точно тази,която обичаш
Warum-----Защо?

Darf ich hier neben dir sein-----Мога ли да бъда тук,до теб?
Warum willst du mich-----Защо ме желаеш?

Vor dir war jeder Tag zu lang-----Преди да те срещна дните бяха толкова дълги
Und jetzt erleb ich jede Sekunde - mit dir-----А сега изживявам всяка секунда с теб
In mir gehn tausend Sonnen auf-----В мен изгравят хиляди слънца
Ich bete dass sie niemals-----Моля се,те никога
Untergehn ohne dich-----Да не залязват с теб

Womit hab ich dich verdient-----С какво те спечелих?
Bin ich dich wirklich wert-----Наистина ли съм ти скъпа?

Припев х 1

Darf ich hier neben dir sein-----Мога ли да бъда тук,до теб?
Warum willst du mich-----Защо ме желаеш?

Warum bin ich die eine----Защо съм единствената
Warum sagst du mir-----Защо ми казваш
Ich liebe dich-----„Обичам те”

Припев х 2

Warum bin ich die eine-----Защо съм единствената
Warum bin ich die eine----- Защо съм единствената
Warum bin ich die eine----- Защо съм единствената
Warum liebst du mïch-----Защо ме обичаш?

2 коментара:

Анонимен каза...

moje li da prevedete Westlife - Something Right plss mn e haresvam taq pesen.mesri predvaritelno :)

Анонимен каза...

имам превода на zusammen..ако нямаш нищо против може да ти го дам и да го качиш :) ще ти бъда много благодарна,защото тази песен е една от любимите ми ,а е и голям хит в Германия.. :Р