Beyonce - Single Ladies


All the single ladies (7x)-----Всички свободни момичета
Now put your hands up-----Вдигнете ръце

Up in the club, just broke up-----Пристигам в клуба, току-що сме скъсали
I’m doing my own little thing-----Правя това, което си поискам
Decided to dip but now you wanna trip-----Решихме да спрем, но сега искаш да продължим
Cuz another brother noticed me-----Защото видя, че друг ме забеляза
I’m up on him, he up on me-----Аз го харесвам, той ме харесва
Don’t pay him any attention-----Не му обръщай внимание
Cried my tears, three good years-----Изплаках сълзите си, три хубави години
Ya can’t be mad at me-----Няма за какво да ми се сърдиш
http://prevod-pesni.blogspot.com/
Припрев:
Cuz if you liked it then you should have put a ring on it-----Защото ако ти харесваше, трябваше да ми дадеш пръстена
If you liked it then you should have put a ring on it-----Ако ти харесваше, трябваше да ми дадеш пръстена
Don’t be mad once you see that he want it-----Не се ядосвай, като видиш, че той го иска
If you liked it then you should have put a ring on it----- Ако ти харесваше, трябваше да ми дадеш пръстена

Припев х 1

I put gloss on my lips, a man on my hips-----Слагам си гланц, мъж се спуск по бедрата ми
Hold me tighter than my Dereon jeans-----Хванал ме е по-здрво и от дънките ми Dereon
Acting up, drink in my cup-----Тази вече няма да съм добра, отпивам глътка
I could care less what you think-----Така по-малко ще ми пука, какво си мислиш
I need no permission, did I mention-----Не ми трябва разрешение. А споменах ли,
Don’t pay him any attention-----Да не му обръщаш внимание
Cuz you had your turn-----Ти имаше своя шанс
But now you gonna learn-----И сега ще разбереш
What it really feels to miss me-----Какво е наистина да си ме загъбил

Припев х 2

Don’t treat me like things of this world-----Не се отнсяй с мен така
I’m not that kind of girl-----Аз не съм такъв тип момиче
Your love is what I prefer, what I deserve-----Твоята любов е тази, която предпочитам, която заслужавам
He’s a man that makes me and takes me-----Той мъж, който може да ме отведе
And delivers me to a destiny, to infinity and beyond-----До съдбата, до безкрайността и отвъд нея
Pull me into your arms-----Хвами ме
Say I’m not the one you own-----Кажи ми, че не съм твоя собсвеност
If you don’t, you’ll be alone-----ако не го направиш, ще бъдеш сам
And like a ghost, I’ll be gone-----А аз ще изчезна като призрак

All the single ladies (7x)-----Всички свободни момичета
Now put your hands up-----Вдигнете ръце

Припев х 2